Listad helg

Helgens läsning: Typ allt som har med "hur du kommer i form innan sommaren" att göra, ha!
Helgens favorit: Strawberry Daiquirin på Friday's, finns inget godare.
Helgens bästa: Vårsol!
Helgens citat: Åsman smyger sig upp vid mitt öra och viskar: "Hon är en av oss!", sekt-aktigt men sjukt roligt. 
Helgens sötaste: En viss S. 
Helgens sämsta: Stora karlar vid namn Miguel som blir hemligt förälskad i en, lite halvcreepy.
Helgens sms: "Öh, jag tror vi missade Bingolotto"
Helgens mest diskuterade: Weed, ha!
Helgens "jag måste åka dit nu": Vart som helst där jag kan grunda min just nu, icke-existerande sommar-bränna.
Helgens lättnad: Att inte vara bakfull...
Helgens drömplagg: Allt som har med klänningar att göra. Helst den från Massimo Dutti, ja tack.
Helgens låtrad: "Är det så här det känns att va lycklig?" (Snook - Inga Problem)
Helgens bästa köp: Grymt solpuder med guldinslag från Make Up Store.
Helgens fynd: En rougeborste (även den från Make Up Store), bästa ever!
Helgens köp per mobil: Ny ringsignal till mobiltelefonen, My Love - Justin Timberlake
Helgens afterwork: Måste ju varit Friday's uteservering i torsdags kväll jag smygstartade helgen. Surplade drinkar med
Slynan. Otroligt trevligt, otroligt fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback