Hård helg

Det är definitivt inte första gången jag vaknar upp och inte vet vart jag är. Sist var jag på McDonalds vid Norrmalmstorg för intag av fyllekäk. Sen vaknar man helt plötsligt upp på en soffa i Traneberg. Livet kör hårt med mig. Och det är garanterat inte sista gången heller, ha! Så är alltid mina dagen-efter. Bakfylla, ångest och förvirring. Det är Liin i ett nötskal. Inte nog med det, såg ju ut som gårdagens fylleknull till på köpet. Ångest. Jobb om en timme, inte helt ok. Men jag tog mina finfina Marc Jacobs i handen (numera bespillda med Cola Light, buhu) och kämpade mig igenom dagen...

Så, vad hände? Fredag var det frisören. Fyra timmar, lovely. Men fint vart det och jag gick hem med en påse med massvis med schampoo och balsam som luktade yum. Och en inbjudan. Det blev en lugn och skön kväll hemma, för ovanlighetens skull. Lördag däremot. FYLLESLAG, kaos, höga skor. Ultimata partymixen, plus ett nytt ställe att gå till. Det var riktigt flashigt, minns inte vad det heter nu men det ligger i Brunogallerian i Götgatsbacken.  Resten är ett enda virrvarr. Alltid lika roligt dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback